Cadouri de bun venit

Bine ai venit !

Pentru ca ai incredere in noi si vei deveni clientul nostru, Oriflame iti ofera posibilitatea de a primi CADOURI , produsele de mai jos:

Dupa ce ai completat formularul de pe acest site (inscrierea este GRATUITA), parcurge cei 3 pasi:

PAS 1 cumpara produse din catalogul actual in valoare de minim 200 lei (pret de catalog) si vei primi :  —- reducere minim 40 lei la produsele comandate  —SI cu numai 6 lei – rimelul GIORDANI ( Produsul se primeste in comanda urmatoare ).

PAS 2Din urmatorul catalog, cumpara produse in valoare de minim 300 lei (pret de catalog) si vei primi:reducere de minim 60 lei la produsele comandate —- Si cu numai 8 lei – set tul BOTANICALS ( Produsul se primeste in comanda urmatoare ). 

PAS 3 – In cel de-al treilea catalog, revino cu o comanda in valoare de minim 400 lei (pret de catalog) si vei primi:—- reducere 80 lei + reducerea suplimentara de 40 lei —- Si cu numai 10 lei – parfumul INFINITA . Produsul se primeste in urmatoarea comanda – indiferent de marimea valorii comenzii.

 CONCLUZIE : primesc —– 3 oferte, TOATE…. ———-  cu 24 lei !!!!!

DECI   raman in buzunarul tau —— 220 lei —–!!!!!!!

* Pentru fiecare produs/set de produse bonus, se percepe o taxa simbolica de 6, 8, respectiv 10 lei in conformitate cu prevederile fiscale legislative din Romania. Produsele cadou se adauga in comanda din campania urmatoare celei in care s-a indeplinit conditia. 

** Beneficiezi de aceste cadouri numai daca vei indeplini consecutiv toti pasii. Exemplu: daca nu indeplinesti pasul 2 nu vei primi cadoul nici pentru pasul 2 nici pentru pasul 3.

*** Valoarea de 200 lei, respectiv 300 lei, respectiv 400 lei, este cumulativa, astfel incat ai la dispozitie intreaga perioada a catalogului (3 saptamani) pentru a atinge acest nivel. Exemplu valoarea pasului 1 de 200 lei o poti face din doua comenzi ( Ex. 80 lei plus 120 lei) dar nu vei putea plasa a doua comanda daca nu o vei achita pe cea anterioara. Nu este obligatoriu sa faci o singura comanda de aceasta valoare, poti face doua sau mai multe in decursul unui catalog, astfel incat cumulat sa atingi nivelul. Valoarea se refera la pretul de catalog al produselor.